Πίσω στην κορυφή

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Έναρξη μαθημάτων 8:25 π.μ. Λήξη μαθημάτων: 2:50 μ.μ.

Καλλιτεχνικό Σχολείο Κερατσινίου-Δραπετσώνας

"Δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορεί να το εκφράσει η τέχνη"

Συμμετοχή της Γ΄Γυμνασίου στο 6ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο στη Βενετία

Συμμετοχή της Γ΄Γυμνασίου στο 6ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο στη Βενετία

Συνεργασία του σχολείου μας με το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας

Συνεργασία του σχολείου μας με το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας

Συμπόσιο Επιστήμη και Τέχνη

tn 20180612111847341 0001

Γ' Πανελλαδική Συνάντηση Καλλιτεχνικών Σχολείων 2019

synantisikallitexnikon2019

Σχολικός ΠειραιΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 2018

peraiaautlh

Χορωδία

tn Afisa Sxoleio Keratsini

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ Δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας 2018

mathitiko festival 2018 exo

Παράσταση

afisa vouli

Έκθεση Μικρογλυπτικής

mikrogliptiki prosklisi

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ 

ΜΟΥΣΙΚΩΝ & ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ Σ ΧΟΛΕΙΩΝ

www.mousikart.gr

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

16/4/2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Οι δύσκολες συνθήκες τις οποίες καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε εν μέσω πανδημίας, η ανασφάλεια και η αγωνία για όσα καθημερινά βιώνουμε και όσα θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε στο μέλλον, επιτείνονται εξαιτίας του δεδομένου πως το Υπουργείο Παιδείας δεν ανταποκρίνεται στα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας και δε δίνει λύσεις στα προβλήματα μαθητών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών μας. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, για την οποία τόσος λόγος γίνεται τις τελευταίες ημέρες, στην πραγματικότητα κάθε άλλο παρά ουσιαστική και ισότιμη πρόσβαση στη μόρφωση μπορεί να θεωρηθεί. Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό, κατάρτιση και εξασφάλιση τεχνικής βοήθειας στους εκπαιδευτικούς, αναδιοργάνωση της διδασκόμενης ύλης, δωρεάν εξοπλισμό και γρήγορο internet για το σύνολο των μαθητών και των εκπαιδευτικών δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Οι παλινωδίες και τα καθυστερημένα αντανακλαστικά του Υπουργείου Παιδείας καθιστούν τα παρεχόμενα διαδικτυακά μαθήματα μία ανεπαρκή εκπαιδευτική μέθοδο μόνο «για τα μάτια του κόσμου».

Πρόσθετο άγχος αποτελεί για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου το γεγονός πως δεν είναι ακόμα καθορισμένη η ημερομηνία, ο τόπος και ο τρόπος διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Η ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας για τη μείωση της (αυξημένης για το τρέχον σχολικό έτος ας μην ξεχνάμε) εξεταστέας ύλης δεν αναφέρει τα ειδικά μαθήματα. Υπενθυμίζουμε πως για την εισαγωγή στα Τμήματα Μουσικών Σπουδών της χώρας οι υποψήφιοι υποχρεώνονται σε δύο διαφορετικούς τρόπους εξέτασης αν επιθυμούν να διεκδικήσουν την εισαγωγή τους σε ένα από τα παραπάνω τμήματα σχολών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αντίστοιχα ζητήματα αντιμετωπίζουν οι μαθητές των καλλιτεχνικών σχολείων. Ποιος ο σχεδιασμός του Υπουργείου για τον τρόπο, τον τόπο και το χρόνο διεξαγωγής των εξετάσεων στα ειδικά μαθήματα; Θα υποχρεωθούν οι υποψήφιοι σε μετακινήσεις; Σε ποια ακριβώς ύλη θα εξεταστούν; Έχει γίνει κάποια πρόβλεψη για μείωση και σαφέστερο καθορισμό της;

Να σταματήσει τώρα ο εμπαιγμός!

Δωρεάν εξασφάλιση για το σύνολο των μαθητών και των εκπαιδευτικών του απαραίτητου τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop) και της σύνδεσης με γρήγορο internet χωρίς μετακύληση της υποχρέωσης του Υπουργείου Παιδείας στις Σχολικές Επιτροπές και τους Δήμους. Δωρεάν Δημόσια Εκπαίδευση με κονδύλια από τον κρατικό προϋπολογισμό. Κανένας χορηγός στα σχολεία!

Καμία διακοπή ρεύματος ή σύνδεσης στο διαδίκτυο για κανένα σπίτι.

Σαφής καθορισμός του χρόνου, του τόπου και του τρόπου διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων. 

Σαφής καθορισμός και μείωση της εξεταστέας ύλης στα ειδικά μαθήματα.

 

Να αναλάβει τώρα η κυβέρνηση τις ευθύνες της! 

Δε μένουμε σιωπηλοί!

Δωρεάν Δημόσια Εκπαίδευση

Δωρεάν Δημόσια Υγεία για όλους!!

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ
Οι ημερομηνίες διεξαγωγής της διαδικασίας επιλογής μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α΄ Τάξη Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2020-21  βρίσκονται στον παρακάτω πίνακα:
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΘΕΑΤΡΟΥ/ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΤΡΙΤΗ 16/6/2020
ΤΕΤΑΡΤΗ 17/6/2020

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΧΟΡΟΥ
ΠΕΜΠΤΗ 18/6/2020
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19/6/2020

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΔΕΥΤΕΡΑ 22/6/2020

Αναλυτικότερα για το πρόγραμμα, οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν την ερχόμενη εβδομάδα μέσω μέιλ ή τηλεφωνικά.

Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο

Φυλλάδιo της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Φυλλάδιo της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Φυλλάδιo της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.

ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ/ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ

Τα μαθήματα εξ αποστάσεως που υλοποιούνται από τους καθηγητές, αναγράφονται στο πρόγραμμα που βλέπετε το οποίο θα αναδιαμορφώνεται όποτε χρειάζεται. Με αυτό τον τρόπο προσπαθούμε να βοηθήσουμε τους μαθητές και μαθήτριες να δημιουργήσουν το δικό τους καθημερινό πρόγραμμα βάσει των μαθημάτων που σκοπεύουν να παρακολουθήσουν. Για αυτό το λόγο αναφέρονται τα μαθήματα ανά τμήμα καθώς και οι μέρες και οι ώρες που θα ανανεώνεται το υλικό του κάθε μαθήματος.

Επίσης, γνωρίζοντας οι εκπαιδευτικοί τις δυσκολίες του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ, προσπάθησαν να τις ξεπεράσουν βρίσκοντας εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας μέσα από πολλά και διαφορετικά διαδικτυακά μαθησιακά εργαλεία.

Ευχόμαστε τα παιδιά να γεμίσουν τον ελεύθερο χρόνο τους με αυτή τη πρωτόγνωρη δραστηριότητα, έτσι ώστε όλοι να παραμείνουμε ήσυχοι στο σπίτι κάνοντας ευχάριστα πράγματα και δημιουργικές σκέψεις αναμένοντας το τέλος αυτής της απομόνωσης.

Κατεβάστε το ανανεωμένο πρόγραμμα εδώ (ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ: 03/04/2020).

Οδηγίες για εγγραφή μαθητών στο ΠΣΔ

  1. Μπαίνουμε στο https://register.sch.gr/students/
  2. Εγγραφή για μαθητές
  3. Συμπληρώνουμε τα στοιχεία
  4. Ο αριθμός μητρώου είναι αυτός που αναγράφεται και στον πρόσφατο έλεγχο προόδου που πήρατε για το Α’ Τετράμηνο ( όποιος δεν τον έχει στέλνει mailστο σχολείο)

Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή και έχετε κωδικούς τότε μπαίνετε στο https://eclass.sch.gr/

  • Κάνετε σύνδεση με λογαριασμό sch.gr
  • Επιλέγετε το σχολείο (Αττικής –Πειραιά -Δευτεροβάθμια- Καλλιτεχνικό)
  • Τώρα πρέπει να βλέπετε τα μαθήματα και ποιος καθηγητής τα δημιούργησε
  • Κλικάρετε το τετράγωνο στην στήλη εγγραφή σε όποιο μάθημα θέλετε και το οποίο χρειάζεται εγγραφή γιατί κάποια μπορεί να μην χρειάζονται εγγραφή
  • Τώρα τα μαθήματα πρέπει να έχουν γίνει μπλε και μπορείτε να μπείτε

Σημείωση : Αν δεν βλέπετε τα αρχεία του μαθήματος θα τα βρείτε στην αριστερή στήλη στα έγγραφα

e-me"Σε περίπτωση που θέλετε να παρακολουθήσετε ένα μάθημα στην πλατφόρμα e-me, βρείτε εδώ τις οδηγίες.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ Ή/ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ Ή ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ Ή/ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ Ή ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ Ή/ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ Ή ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΛΕΙΣΤΑ

Τα σχολεία μπορεί να είναι κλειστά αλλά η σκέψη μας είναι κοντά στους μαθητές και τις μαθήτριες μας, στους γονείς και στους κηδεμόνες τους,στους παππούδες τους και στις γιαγιάδες τους (που πολλούς από αυτούς έτυχε να γνωρίσουμε) και που τώρα ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!

Ήρθε η ώρα να σιωπήσουμε… και να ευχηθούμε να είμαστε όλοι καλά και γρήγορα να ξαναβρεθούμε.

 

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ασύγχρονη και σύγχρονη) ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ

1. Η πρόσβαση των μαθητών σε ασύγχρονες εικονικές τάξεις του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ) χρειάζεται εγγραφή των μαθητών στο ΠΣΔ συμπληρώνοντας τη φόρμα https://register.sch.gr/students/

2. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι μαθητές θα μπορούν να συμμετέχουν σε ηλεκτρονικές αίθουσες στα πλαίσια εφαρμογής της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης χρησιμοποιώντας το σύνδεσμο που θα τους σταλεί. Επίπλέον, στις προσεχείς μέρες, θα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα μας γενικές πληροφορίες για όλα όσα αφορούν την εξ’ αποστάσεως διδασκαλία.

Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας

Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι

στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα
11 Μαρτίου 2020
  • Αποφυγή των συναθροίσεων και του συγχρωτισμού οπουδήποτε (π.χ. καφετέριες, κινηματογράφοι)
  • Αποφυγή ομαδικών εξωσχολικών δραστηριοτήτων
  • Αποθάρρυνση συναντήσεων σε σπίτια φίλων, εστιατόρια ή εμπορικά κέντρα
  • Ενθάρρυνση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως (e-learning)
  • Αποφυγή επαφής με άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες
  • Συχνό και καλό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι ή αλκοολούχο διάλυμα
  • Κάλυψη του βήχα ή του φτερνίσματος με χαρτομάντιλο και απόρριψη στα απορρίμματα. Αν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, με το εσωτερικό του αγκώνα
  • Αποφυγή αγγίγματος ματιών, μύτης και στόματος
  • Αποφυγή στενής επαφής (χειραψίες, αγκαλιές και φιλιά)
  • Αποφυγή επαφής με άτομα που έχουν συμπτώματα λοίμωξης
  • Σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων, παραμονή στο σπίτι και επικοινωνία με ιατρό ή με τον ΕΟΔΥ.

Βιβλιογραφία

Centers for Disease Control and Prevention. Coronavirus Disease 2019 (COVID-19). Interim Guidance for Administrators of US Institutions of Higher Education https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/community/guidance-ihe-response.html


ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΌΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΛΟΙΜΩΔΗ ΝΟΣΗΜΑΤΑ

Τηλ. 2105212000 www.eody.gov.gr

Παρουσίαση Βιβλίου του Τάκη Λουκάτου -Η Αντανάκλαση μιας Πόζας
Παρουσίαση Βιβλίου του Τάκη Λουκάτου -Η Αντανάκλαση μιας Πόζας

οι μαθητές Θεοδωρόπουλος Δημήτριος και Προεστάκης Κωνσταντίνος του Σχολείου μας είναι μεταξύ των επιτυχόντων στον Πανελλήνιο Μαθηματικό Διαγωνισμό «Θαλής» 2019-20

ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ «ΘΑΛΗΣ» 2019

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι οι μαθητές Θεοδωρόπουλος Δημήτριος και Προεστάκης Κωνσταντίνος του Σχολείου μας είναι μεταξύ των επιτυχόντων στον Πανελλήνιο Μαθηματικό Διαγωνισμό «Θαλής» 2019-20 και προκρίθηκαν στην επόμενη φάση του Μαθηματικού Διαγωνισμού «Ευκλείδης», η οποία θα διεξαχθεί το Σάββατο 18/01/2020. Συγχαίρουμε θερμά τους διακριθέντες για την επιτυχία τους, και όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό για την προσπάθειά τους και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία στην επόμενη φάση του διαγωνισμού «Ευκλείδης».

Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
Ρ. Κιούφτη

Πρόκριση συμμετοχής ταινίας ΑΔΕΙΑ ΤΑΞΗ στο Φεστιβάλ ΖΙΖΑΝΙΟ

Η ταινία ΑΔΕΙΑ ΤΑΞΗ που επιμελήθηκε σκηνοθετικά η καθηγήτρια κινηματογράφου Εύη Δημητρόπουλου με τους μαθητές της Α Λυκείου της κατεύθυνσης θεάτρου/κινηματογράφου (σχολική περίοδο 2018-19) προκρίθηκε και θα συμμετάσχει στο 19ο κινηματογραφικό φεστιβάλ camera zizanio στην κατηγορία Β΄ 13-16 ετών.

Camera Zizanio- Greek Competition Section / Ελληνικό Τμήμα
Camera Zizanio- Greek Competition Section / Ελληνικό Τμήμα

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2019

Οι εξετάσεις για όλες τις τάξεις θα γίνουν στο χώρο του σχολείου την ΤΕΤΑΡΤΗ 25 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2019

Για τις ώρες των εξετάσεων, πατήστε εδώ

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

  1. Την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου το σχολείο θα είναι κλειστό λόγω των κατατακτηρίων/συμπληρωματικών εξετάσεων για Β και Γ Γυμνασίου, Α και Β Λυκείου. Τα μαθήματα θα γίνουν πάλι κανονικά στις 26 Σεπτεμβρίου.

  1. Δεν έχουμε ακόμη κάποια ενημέρωση για το ποιο πρακτορείο ανέλαβε το δρομολόγιο του Περάματος.

  1. Η Διεύθυνση του σχολείου σε συνεργασία με τους οδηγούς του πρακτορείου προσπαθεί να βρει την καλύτερη δυνατή λύση για το δρομολόγιο Γλυφάδα-Ηλιούπολη-Αγ. Δημήτριος -Π. Φάληρο. Το δρομολόγιο θα εκτελείται και αυτή την εβδομάδα με τον ίδιο τρόπο και μέχρι να υπάρξει νέα ανακοίνωση ζητάμε την κατανόησή σας.

 

Από την διεύθυνση του σχολείου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Για τις κατατακτήριες των Εικαστικών, οι υποψήφιοι/ες παρακαλούνται να έχουν μαζί τους τις μπογιές, τους μαρκαδόρους που θα χρειστούν ενώ την κόλλα εξέτασης θα την παράσχει το σχολείο.

Ευχαριστούμε και καλή επιτυχία

ΑΝΔΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Διεύθυνση του σχολείου ζητάει την κατανοησή σας για τις δυσκολίες που έχουν προκύψει με το δρομολόγιο του λεωφορείου που εκτελεί την γραμμή 6 (Γλυφάδα, Ελληνικό, Αγ. Δημήτριος, Άλιμος, Π.Φάληρο. Το πρόβλημα θα λυθεί σύντομα. Η Διεύθυνση του σχολείου θα σας ειδοποιήσει άμεσα μόλις επιλυθούν οι δυσκολίες που έχουν προκύψει

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Για το δρομολόγιο του λεωφορείου που περνάει από τις περιοχές Λ.Δημοκρατίας, Λ. Ειρήνης, λιμάνι Περάματος, Αμφιάλη, Γρηγ. Λαμπράκη, Σιταποθήκες, Κερατσίνι, Δραπετσώνα (Σχολείο), δεν έχει βρεθεί ακόμη πρακτορείο που θα το αναλάβει. Ως εκ τούτου η μεταφορά των μαθητών από αυτές τις περιοχές μέσω λεωφορείου θα καθυστερήσει για μερικές ημέρες. Μόλις διευθετηθεί το πρόβλημα, θα σας ενημερώσουμε άμεσα.

 ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2019

Από την Δευτέρα 16/09/2019 ξεκινούν οι διαδικασίες για την πλήρωση των κενών θέσεων που προέκυψαν για το σχολικό έτος 2019-2020. Περισσότερες πληροφορίες για τις θέσεις για κάθε κατεύθυνση  και για κάθε τάξη θα βρείε εδώ.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ  ΕΞΕΤΑΣΩΝ  ΙΟΥΝΙΟΥ 2019

 

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

 

ΕΞΕΤΑΣΗ

 

ΗΜ/ΝΊΑ  και  ΩΡΑ

 

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ  ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ

 

ΓΡΑΠΤΗ  ΕΞΕΤΑΣΗ

ΠΕΜΠΤΗ 20 ΙΟΥΝΙΟΥ

11.00 – 15.00

 

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ  ΧΟΡΟΥ

 

 

ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ

ΠΕΜΠΤΗ 20 ΙΟΥΝΙΟΥ

8.30 – 9.30

 

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ  ΘΕΑΤΡΟΥ

 

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ  ΧΟΡΟΥ

 

 

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ

 

Δείτε την λίστα με τα ονόματα, τις ημέρες και τις ώρες εδώ 

 

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ  ΘΕΑΤΡΟΥ

Ο Σύλλογος των καθηγητών και των καθηγητριών καθώς και η Διεύθυνση του Σχολείου θα ήθελε να ευχηθεί σε όλους/ες μαθητές/τριες Καλή Σχολική Χρονιά.

Η Έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει αύριο Τετάρτη 11-09-2019 με τον καθιερωμένο αγιασμό στο προαύλιο του Σχολείου μας στις 09:00 ακριβώς

Πρόγραμμα Πέμπτης 12/09/2019

Αύριο Πέμπτη 12-09-2019 τα μαθήματα θα ξεκινήσουν στις 08:25 και θα διαρκέσουν ως τις 11:25. Επίσης, αύριο θα γίνει και η διανομή των βιβλίων σε κάθε μαθητή/τρια. Οι μαθητές/τριες δεν χρειάζεται να έχουν μαζί τους τετράδια.

Ο Σύλλογος των καθηγητών/τριών

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΞΕΣΑΤΑΣΕΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΪΟΣ – ΙΟΥΝΙΟΣ 2019

 

Πατήστε εδώ για να δείτε το πρόγραμμα

 

 

 

Τελευταίες Ανακοινώσεις 

1. Την Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019, ώρες 10.00-12.00, θα μπορούν οι γονείς / κηδεμόνες, να παραλάβουν αποτελέσματα και ελέγχους για τη σχολική χρονιά 2018 - 2019. 

2. Οι ημερομηνίες για τις εισαγωγικές εξετάσεις των υποψηφίων της Α' Γυμνασίου, για το σχολικό έτος 2019-2020, είναι 18 και 20 Ιουνίου. Ώρες εξέτασης από τις 08.30 έως και 16.30 περίπου. Το τελικό πρόγραμμα με τις ώρες ανά ομάδα και ανά κατεύθυνση θα αναρτηθεί την Τετάρτη το απόγευμα και θα τοιχοκολληθεί και στο χώρο του σχολείου.

 

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ/ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2019 

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου - Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2019, ώρες 9.00 – 12.00


tn DSC04638


Αυτό το διάστημα θα υλοποιηθούν οι μετεγγραφές των επιτυχόντων μαθητών  
της Α΄ Γυμνασίου καθώς και η ανανέωση εγγραφής των μαθητών  Β΄ και Γ΄  
Γυμνασίου, Α΄ και Β΄ Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την εγγραφή στην Α΄ Γυμνασίου χρειάζεται πιστοποιητικό  
οικογενειακής κατάστασης.

Εάν υπάρξουν επιλαχόντες για την Α΄ Γυμνασίου, οι γονείς/κηδεμόνες θα  
ειδοποιηθούν άμεσα  από τη Διεύθυνση του  
Σχολείου.
Οι κενές θέσεις  για τις κατατακτήριες/συμπληρωματικές εξετάσεις, οι  
ημερομηνίες και το πρόγραμμα των εξετάσεων  θα ανακοινωθούν μετά  
τις 12 Σεπτεμβρίου 2019.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΥΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΧΘΕΙΣΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ   ΧΟΡΟΥ Α΄ Β΄ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2017-2018

Ζέσταμα στην μπάρα σε πρώτη ποζισιόν-περάσματα-πασέ-κουντεπιέ-χαλάρωση- σύνδεση πάνω μέρους με πόδια και κέντρο, κάμψεις, πορ ντε μπρά.

ΜΠΑΡΑ

1η ΑΣΚΗΣΗ

Πλιέ. Σε πρώτη, δεύτερη και πέμπτη(ντεμί και γκράν πλιέ). Κάμψεις μπρός, πίσω

2η ΑΣΚΗΣΗ

Μπατμάν ταντί, σε πρώτη και πέμπτη ποζισιόν, σταυρός (μπρός -πλάι-πίσω-πλάι)

3η ΑΣΚΗΣΗ.

Μπατμάν ζετέ, σε πρώτη και πέμπτη ποζισιόν σταυρός (μπρός-πλάι-πίσω -πλάι)

4η ΑΣΚΗΣΗ.

Ρον ντε ζαμπ παρ τέρ, με γκράντ μπατμάν μπροστά πίσω, κάμψεις (οντεόρ,αντεντάν).

5η ΑΣΚΗΣΗ

Φοντύ βασική φόρμα(μπρός-πλάι-πίσω-πλάι)

6η ΑΣΚΗΣΗ

Αντάζιο (Σταυρός-μπρός-πλάι-πίσω-πίσω) με κάμψεις

7η ΑΣΚΗΣΗ

Μπατμάν φραπέ (βασική φόρμα, σταυρός, μπρός-πλάι-πίσω -πλάι)

8η ΑΣΚΗΣΗ

Γκράν μπατμάν (σταυρός) μπρός -πλάι- πίσω -πλάι.

ΚΕΝΤΡΟ

1η ΑΣΚΗΣΗ

Μπατμάν ταντί και μπατμάν ζετέ στο κέντρο σε βασικές κατευθύνσεις. Αμφάς, κρουαζέ.

2η ΑΣΚΗΣΗ

Πιρουέτες από πέμπτη και τέταρτη (πρεπαρασιόν) με τομπέ πα ντε μπουρέ στην διαγώνιο

 3η ΑΣΚΗΣΗ

Αντάζιο σε σταυρό με βασικά πορ -ντε -μπρά και μετακινήσεις.

4η ΑΣΚΗΣΗ

Μπαλανσέ με γκράν μπατμάν (κρουζέ-εφασέ-αμφάς)

5η ΑΣΚΗΣΗ

Μικρά πηδηματάκια σε πρώτη-δεύτερη -πέμπτη (ποζισιόν}

6η ΑΣΚΗΣΗ

Ασαμπλέ ,και ζετέ σε συνδυασμό με γκλισάτ

7η ΑΣΚΗΣΗ

Μεσαία πηδήματα (σισόν στην διαγώνιο σε κατεύθυνση εφασέ)

8η ΑΣΚΗΣΗ

Γράν ζετέ στην διαγώνιο.Γκλισάτ γκράντ ζετέ, σισόν τομπέ πα ντε μπουρέ -γκλισσάτ γκράν ζετέ.

9η ΑΣΚΗΣΗ

Μεγάλα πορ ντε μπρά. Χαλάρωση.

ΥΛΗ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΧΟΡΟΥ Β΄ ΚΑΙ Γ΄  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Η ίδια σειρά ασκήσεων με το πρώτο έτος ,στην μπάρα σε πιο πολύπλοκους συνδυασμούς.

ΚΕΝΤΡΟ

Τα ίδια με την πρώτη τάξη σε πιο απαιτητικούς συνδυασμούς. Στα πηδήματα οι συνδυασμοί γίνονται πιο σύνθετοι. Επί πλέον εισαγωγή των πηδημάτων σε κατευθύνσεις (μπαλονέ- μπαλότε).

Και στα μεσαία σισόν (δεξιά -αριστερά). Αντερ σακάτ και μπατερί.

Στην διαγώνιο ασαμπλέ αν-τουρνάλ, φουετέ και αντρέ λασσέ με μεγάλα γκράν ζετέ.

Για τα κορίτσια ποέντ βασικοί συνδυασμοί στη μπάρα και στο κέντρο.

ΥΛΗ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΧΟΡΟΥ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΤΕΧΝΙΚΗ

Στάση του σώματος (όρθια, παράλληλη, en dehors, καθιστή, αναγκαστική, ξαπλωτή)

Πάτημα – πέλμα

Κέντρο βάρους του σώματος, σχέση με τα άκρα, γείωση του σώματος

Αιώρηση και αναπνοή

Αφετηρίες

Κατευθυνόμενη οδηγία και διαδοχή

Πτώσεις, επίπεδα

Swings και στρέψεις στα τρία επίπεδα

Side, front curves, arches

Κεντρομόλος και φυγόκεντρος μετακίνηση

Αδράνεια / momentum

Ακροβατικοί διάδρομοι

Πηδήματα σε παράλληλη και en dehors θέση

Floor work

Traveling – across the room

Εκτέλεση χορογραφίας στον χώρο σε ομάδες

Stretching και αποθεραπεία σε ζευγάρια

Barre a Terre

Ομαδικό λεκτικό feedback, αυτό – αξιολόγηση

Αυτο-οργάνωση της ομάδας – κυκλικό συμμετοχικό ζέσταμα                                                    

Συμμετοχή σε σεμινάριο σύγχρονου χορού και αυτοσχεδιασμού

ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΣΥΝΘΕΣΗ

Ισορροπία – Αναπνοή – Αιώρηση – Μετακίνηση

Μετακίνηση σε σμήνος

Αδράνεια / momentum

Αφετηρίες και επίπεδα

Ταχύτητες

Μίμηση (ταυτόχρονη και με διαφορά φάσης/κανόνας)

Οδηγία από μέλος (ζευγάρια)

Body percussion

Αυτοσχεδιασμός με αντικείμενο

Αυτοσχεδιασμός με κλειστά μάτια

Αυτοσχεδιασμός με δυναμικές παύσεις

Ασκήσεις counter balance και ασκήσεις εμπιστοσύνης

Λαβές και σηκώματα σε μικρές και μεγάλες ομάδες

Σύνθεση μικρής χορογραφίας ελεύθερης κίνησης ή με θέμα σε μικρές και μεγάλες ομάδες

Αποδόμηση και ανασύνθεση χορογραφίας σε ομαδικές παραλλαγές

Ομαδική αυτόματη σύνθεση (Jam) - Δημιουργία ομαδικής παρουσίασης

ΥΛΗ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΧΟΡΟΥ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΤΕΧΝΙΚΗ

Στάση του σώματος (όρθια, παράλληλη, en dehors, καθιστή, αναγκαστική, ξαπλωτή)

Πάτημα – πέλμα

Κέντρο βάρους του σώματος, σχέση με τα άκρα, γείωση του σώματος

Αιώρηση και αναπνοή

Αφετηρίες

Κατευθυνόμενη οδηγία και διαδοχή

Πτώσεις, επίπεδα

Swings και στρέψεις στα τρία επίπεδα

Side, front curves, arches

Ακροβατικοί διάδρομοι

Πηδήματα σε παράλληλη και en dehors θέση

Floor work

Traveling – across the room

Εκτέλεση χορογραφίας στον χώρο σε ομάδες

Ομαδικό λεκτικό feedback, αυτό - αξιολόγηση

Αυτό-οργάνωση της ομάδας – κυκλικό συμμετοχικό ζέσταμα

Συμμετοχή σε σεμινάριο σύγχρονου χορού και αυτοσχεδιασμού

ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΣΥΝΘΕΣΗ

Αφετηρίες και επίπεδα

Staccatolegato

Μίμηση (ταυτόχρονη και με διαφορά φάσης/κανόνας)

Οδηγία από μέλος (ζευγάρια)

Αυτοσχεδιασμός με κλειστά μάτια

Αυτοσχεδιασμός με δυναμικές παύσεις

Ασκήσεις counter balance και ασκήσεις εμπιστοσύνης

Αποδόμηση και ανασύνθεση χορογραφίας σε ομαδικές παραλλαγές –

Δημιουργία ομαδικής παρουσίασης.

ΥΛΗ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΧΟΡΟΥ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΤΕΧΝΙΚΗ

Στάση του σώματος (όρθια, παράλληλη, en dehors, καθιστή, αναγκαστική, ξαπλωτή)

Πάτημα – πέλμα

Κέντρο βάρους του σώματος, σχέση με τα άκρα, γείωση του σώματος

Αιώρηση και αναπνοή

Αφετηρίες

Κατευθυνόμενη οδηγία και διαδοχή

Πτώσεις, επίπεδα

Swings και στρέψεις στα τρία επίπεδα

Side, front curves, arches

Κεντρομόλος και φυγόκεντρος μετακίνηση

Αδράνεια / momentum

Ακροβατικοί διάδρομοι

Πηδήματα σε παράλληλη και en dehors θέση

Floor work

Traveling – across the room

Εκτέλεση χορογραφίας στον χώρο σε ομάδες

Stretching και αποθεραπεία σε ζευγάρια

Barre a Terre

Ομαδικό λεκτικό feedback, αυτό - αξιολόγηση

Αυτό-οργάνωση της ομάδας – κυκλικό συμμετοχικό ζέσταμα

Συμμετοχή σε σεμινάριο σύγχρονου χορού και αυτοσχεδιασμού

ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΣΥΝΘΕΣΗ

Ισορροπία – Αναπνοή – Αιώρηση – Μετακίνηση

Μετακίνηση σε σμήνος

Αδράνεια / momentum

Αφετηρίες και επίπεδα

Σώμα και Χώρος / ευθείες – καμπύλες / άλλες αντιθέσεις

Απλά και σύνθετα μέτρα, τρίηχα

Ταχύτητες

Μίμηση (ταυτόχρονη και με διαφορά φάσης/κανόνας)

Οδηγία από μέλος (ζευγάρια)

Αυτοσχεδιασμός με μουσικό όργανο (Ήχος και χώρος)

Ασκήσεις counter balance και ασκήσεις εμπιστοσύνης

Λαβές και σηκώματα σε μικρές και μεγάλες ομάδες

Αυτοσχεδιασμός εξ’ επαφής σε ζευγάρια (Partnering)

Contact Improvisation

Σύνθεση μικρής χορογραφίας ελεύθερης κίνησης ή με θέμα σε μικρές και μεγάλες ομάδες

Αποδόμηση και ανασύνθεση χορογραφίας σε ομαδικές παραλλαγές

Ομαδική αυτόματη σύνθεση (Jam)

Δημιουργία ομαδικής παρουσίασης

ΥΛΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Τικ μονό (ποντιακός), Συρτός Καλαματιανός, Τσάμικος, Σούστα Κρήτης, Ζωναράδικος, Καρσιλαμάς.

ΥΛΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Συρτός στα τρία, Συρτός στα δύο, Καλαματιανός, Τσάμικος, Ζωναράδικος, Ικαριώτικος.

ΥΛΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Τικ διπλό, Πεντοζάλι, Χανιώτικος, Συρτός, Μπαϊντούσκα, Μαντηλάτος, Καρσιλαμάς.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

Πέρα από την τεχνική δίνεται πάντα σημασία στο φυσικό ταλέντο το ήθος, τον χαρακτήρα, την πρωτοβουλία, την καλλιτεχνική φύση, την ευαισθησία και αντίληψη, όπως και στην συμπεριφορά προς με τους άλλους, συμμαθητές και δασκάλους.

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΥΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΧΘΕΙΣΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΘΕΑΤΡΟΥ Α΄ Β΄ Γ΄  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 

ΜΑΘΗΜΑ: ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ

Μερικές από τις βασικές εστιάσεις   των θεατρικών ασκήσεων και του αυτοσχεδιασμού, είναι να βοηθήσουν τους μαθητές στην ανάληψη πρωτοβουλιών, στην ανάδειξη της εμπιστοσύνης, την αναγνώριση των ικανοτήτων, την παρατήρηση,   την διερεύνηση της συνεργασίας και της φαντασίας , να καλλιεργήσουν το σεβασμό και την αλληλεγγύη, αλλά και ως εργαλείο εμβάθυνσης στην προσέγγιση του θεατρικού ρόλου . Για τους παραπάνω λόγους οι μαθητές δούλεψαν πάνω σε ασκήσεις:   αυτοσυγκέντρωσης, συνεργασίας-επικοινωνίας, ήχου και ρυθμού, δράσης-αντίδρασης, χειρονομίας –κίνησης, οπτικών και ακουστικών ερεθισμάτων, ελέγχου της σωματικής έκφρασης κ.λπ.

Μέσω των αυτοσχεδιασμών   κλήθηκαν να προβληματιστούν πάνω σε θεματικές της σύγχρονης κοινωνικής πραγματικότητας και να ευαισθητοποιηθούν. Γι’ αυτόν το σκοπό επιλέχθηκαν   αυτοσχεδιασμοί με κοινωνικά θέματα όπως: σχολικός εκφοβισμός, ρατσισμός, φτώχεια, μετανάστευση κ.λπ. Παράλληλα όμως εργάστηκαν στην δραματοποιήσεις ποιημάτων από την ποιητική συλλογή «Τα ρω του έρωτα» ,του Οδυσσέα Ελύτη. Ακόμη εργάστηκαν στην δημιουργία θεατρικών ιστοριών στηριγμένες πάνω σε θεματικές έργων και εικαστικές δημιουργίες των ίδιων των παιδιών.

ΜΑΘΗΜΑ: ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ

Α’ ΤΑΞΗ

«’Όνειρο θερινής νύχτας» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, «Πρόταση γάμου» του Αντον Τσέχωφ               «Οι βλαβερές συνέπειες του καπνού» του Αντον Τσέχωφ, «Ο γυάλινος κόσμος» του Τενεσί Ουίλιαμς, «Η ψεύτρα» του Ζαν Κοκτώ.

Β’ ΤΑΞΗ

«Η αρκούδα» του Αντον Τσέχωφ, «’Όνειρο θερινής νύχτας» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ «Πρόταση γάμου» του Αντον Τσέχωφ, «Ο γυάλινος κόσμος» του Τενεσί Ουίλιαμς, Δραματοποίηση ραψωδιών από την «Οδύσσεια».

Γ’ ΤΑΞΗ

Αποσπάσματα από τα έργα: «Πλούτος» του Αριστοφάνη,   «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή, «Ελένη» του Ευριπίδη, «Υπηρέτης δύο αφεντάδων» του Κάρλο Γκολντόνι, «Ταρτούφος» του Μολιέρου, «Ricciolina» μονόλογος από commedia dell’ arte.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΥΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΧΘΕΙΣΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ Α΄ Β΄ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Α΄ ΤΑΞΗ

-          Εικαστική πράξη και έκφραση.

-           Γνωριμία με τα υλικά.

-           Μορφικά στοιχεία – Σημείο, Γραμμή, Σχήμα, Φόρμα.

-           Τέχνη και πολιτιστική κληνονομιά

-           Ζωγραφική από τα κεραμικά αγγεία της Γεωμετρική Τέχνης.

-           Θέματα από παρατήρηση

-          Ελεύθερο σχέδιο, αναλογίες, τόνος, φωτοσκίαση

-          Νεκρά φύση.

-           Πορτραίτο.

-           Θέματα από μνήμη – φαντασία.

-           Γραμμικό σχέδιο - διακοσμητικό μοτίβο.

Β΄ ΤΑΞΗ


- Έργο τέχνης και κοινωνικό πλαίσιο - εργασίες με μολύβι, κάρβουνο και χρώμα.
- Βασικές γνώσεις σχεδίου. Μελέτη του χώρου και της ανθρώπινης φιγούρας , δημιουργία έργων με μολύβι και ανάλυση τονικών διαβαθμίσεων πεντατονικής κλίμακας                                                                                                                                                                     - Εργαλεία της εικαστικής γλώσσας, εξερεύνηση διαφορετικών μορφικών δυνατοτήτων της εικαστικής επιφάνειας (πάστα, υφές).
- Αφηρημένη και Αφαιρετική τέχνη - φύλλο εργασίας και παραγωγή έργου μολύβι ή
χρώμα,                                                                                                                                                                       - Από την τοιχογραφία (μουραλισμό) στα
graffiti, έργα μεγάλης κλίμακας, μεταφορά
με κάναβο και δημιουργία πρωτότυπου εικαστικού έργου με κοινωνικό περιεχόμενο.                                 - Ο ρόλος και η σημασία των συμβόλων και του συμβολισμού στο έργο τέχνης.
- Μελέτη γλυπτικού έργου και σχεδιαστική απόδοση.                                                                                             - Προσωπογραφία - Δημιουργία σχεδίων με μολύβι και με χρώμα.
- Ιμπρεσιονισμός και δημιουργία πρωτότυπου έργου.                                                                                                                      - Σουρεαλισμός και δημιουργία έργου με υλικό της προτίμησης των μαθητών/τριών και σουρεαλιστική έκφραση (πρόσωπο ή τοπίο).

Γ΄ ΤΑΞΗ

  • Ατομικές εργασίες με μολύβι, κάρβουνο και χρώμα. σε μεγάλο χαρτί συνδυάζοντας ιδέες για τη δημιουργία μιας ιστορίας.
  • Δημιουργία έργων κοινωνικού προβληματισμού και ευαισθητοποίησης μέσω της εικαστικής μορφής. α. Οι μετανάστες β. Αντιπολεμικά έργα.
  • Βασικές γνώσεις σχεδίου - Σκίτσο τονικές διαβαθμίσεις - Χώρος και ανθρώπινη φιγούρα.
  • Εικαστική απόδοση σύνθεσης
  • Νεκρά φύση
  • Προτομή.
  • Ο ρόλος και η σημασία των συμβόλων και του συμβολισμού στο έργο τέχνης.

Ημερομηνίες Κατάθεσης Αιτήσεων - Εξετάσεων Α' Γυμνασίου

 

…στη Δραπετσώνα έχουμε ζωή…

Το ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ είναι ένας χώρος ζωντανός και ανοιχτός σε προσκλήσεις - προκλήσεις με σκοπό πάντα να διαδοθεί η τέχνη με όλες της τις μορφές και όλα της τα χαρακτηριστικά.

Στο σχολείο μας, εκτός από τα μαθήματα που γίνονται κανονικά όπως σε όλα τα σχολεία, διοργανώνονται εκθέσεις, παραστάσεις, συμπόσια καθώς και διάφορες δράσεις περιβαλλοντικής και κοινωνικής ευαισθητοποίησης μέσα από την τέχνη. Με αυτό τον τρόπο οι μαθητές αρχίζουν να συνειδητοποιούν, ως αυριανοί πολίτες και μελλοντικοί καλλιτέχνες ίσως, τη δυνατότητα που δίνουν και οι τέχνες στη διαμόρφωση μιας αισθητικής/ηθικής στάσης απέναντι στη ζωή και στην κοινωνία.

Το Κ.Σ. ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ- ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ θα λειτουργήσει για τρίτη χρονιά με τμήματα Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου και Α΄, Β΄ Λυκείου και στις τρεις καλλιτεχνικές κατευθύνσεις:

εικαστικών τεχνών, θεάτρου-κινηματογράφου, χορού.

Το σχολείο μας θα δέχεται

τις αιτήσεις όσων μαθητών/τριών έχουν απολυτήριο Δημοτικού

και θέλουν να λάβουν μέρος στις εισαγωγικές εξετάσεις του Ιουνίου 2019 προκειμένου να φοιτήσουν στην Α΄ Γυμνασίου.

από τις 6 Μαΐου έως τις 4 Ιουνίου

κάθε μέρα 12.00-14.00

Για τις υπόλοιπες τάξεις οι εξετάσεις θα γίνουν τον Σεπτέμβριο, οι οποίες θα προκηρυχθούν εάν και εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις.

Δείτε εδώ το σχετικό έγγραφο του Υπουργείου

Δείτε εδώ την αίτηση Γονέα και τον πίνακα με τα Καλλιτεχνικά Σχολεία

Ωράριο λειτουργίας

Έναρξη μαθημάτων: 8:25 π.μ.

Λήξη μαθημάτων: 14:50 μ.μ.

8 Διδακτικές ώρες

Στοιχεία Επικοινωνίας

Καλλιτεχνικό Σχολείο Κερατσινίου Δραπετσώνας
Ελ. Βενιζέλου 98, Κερατσίνι
Τ.Κ. 18755
Τηλ: 210 4613060, email: gymkallk@sch.gr
    
 

Σύνδεση διαχειριστή

Copyright © 2020 Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Κερατσινίου-Δραπετσώνας Rights Reserved.

Δημιουργία ιστοσελίδας: Καραγιαννοπούλου Ελισάβετ, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής