Πίσω στην κορυφή

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Έναρξη μαθημάτων 8:25 π.μ. Λήξη μαθημάτων: 2:50 μ.μ.

Καλλιτεχνικό Σχολείο Κερατσινίου-Δραπετσώνας

"Δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορεί να το εκφράσει η τέχνη"

Συμμετοχή της Γ΄Γυμνασίου στο 6ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο στη Βενετία

Συμμετοχή της Γ΄Γυμνασίου στο 6ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο στη Βενετία

Συνεργασία του σχολείου μας με το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας

Συνεργασία του σχολείου μας με το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας

Συμπόσιο Επιστήμη και Τέχνη

tn 20180612111847341 0001

Γ' Πανελλαδική Συνάντηση Καλλιτεχνικών Σχολείων 2019

synantisikallitexnikon2019

Σχολικός ΠειραιΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 2018

peraiaautlh

Χορωδία

tn Afisa Sxoleio Keratsini

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ Δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας 2018

mathitiko festival 2018 exo

Παράσταση

afisa vouli

Έκθεση Μικρογλυπτικής

mikrogliptiki prosklisi

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΥΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΧΘΕΙΣΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ   ΧΟΡΟΥ Α΄ Β΄ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2017-2018

Ζέσταμα στην μπάρα σε πρώτη ποζισιόν-περάσματα-πασέ-κουντεπιέ-χαλάρωση- σύνδεση πάνω μέρους με πόδια και κέντρο, κάμψεις, πορ ντε μπρά.

ΜΠΑΡΑ

1η ΑΣΚΗΣΗ

Πλιέ. Σε πρώτη, δεύτερη και πέμπτη(ντεμί και γκράν πλιέ). Κάμψεις μπρός, πίσω

2η ΑΣΚΗΣΗ

Μπατμάν ταντί, σε πρώτη και πέμπτη ποζισιόν, σταυρός (μπρός -πλάι-πίσω-πλάι)

3η ΑΣΚΗΣΗ.

Μπατμάν ζετέ, σε πρώτη και πέμπτη ποζισιόν σταυρός (μπρός-πλάι-πίσω -πλάι)

4η ΑΣΚΗΣΗ.

Ρον ντε ζαμπ παρ τέρ, με γκράντ μπατμάν μπροστά πίσω, κάμψεις (οντεόρ,αντεντάν).

5η ΑΣΚΗΣΗ

Φοντύ βασική φόρμα(μπρός-πλάι-πίσω-πλάι)

6η ΑΣΚΗΣΗ

Αντάζιο (Σταυρός-μπρός-πλάι-πίσω-πίσω) με κάμψεις

7η ΑΣΚΗΣΗ

Μπατμάν φραπέ (βασική φόρμα, σταυρός, μπρός-πλάι-πίσω -πλάι)

8η ΑΣΚΗΣΗ

Γκράν μπατμάν (σταυρός) μπρός -πλάι- πίσω -πλάι.

ΚΕΝΤΡΟ

1η ΑΣΚΗΣΗ

Μπατμάν ταντί και μπατμάν ζετέ στο κέντρο σε βασικές κατευθύνσεις. Αμφάς, κρουαζέ.

2η ΑΣΚΗΣΗ

Πιρουέτες από πέμπτη και τέταρτη (πρεπαρασιόν) με τομπέ πα ντε μπουρέ στην διαγώνιο

 3η ΑΣΚΗΣΗ

Αντάζιο σε σταυρό με βασικά πορ -ντε -μπρά και μετακινήσεις.

4η ΑΣΚΗΣΗ

Μπαλανσέ με γκράν μπατμάν (κρουζέ-εφασέ-αμφάς)

5η ΑΣΚΗΣΗ

Μικρά πηδηματάκια σε πρώτη-δεύτερη -πέμπτη (ποζισιόν}

6η ΑΣΚΗΣΗ

Ασαμπλέ ,και ζετέ σε συνδυασμό με γκλισάτ

7η ΑΣΚΗΣΗ

Μεσαία πηδήματα (σισόν στην διαγώνιο σε κατεύθυνση εφασέ)

8η ΑΣΚΗΣΗ

Γράν ζετέ στην διαγώνιο.Γκλισάτ γκράντ ζετέ, σισόν τομπέ πα ντε μπουρέ -γκλισσάτ γκράν ζετέ.

9η ΑΣΚΗΣΗ

Μεγάλα πορ ντε μπρά. Χαλάρωση.

ΥΛΗ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΧΟΡΟΥ Β΄ ΚΑΙ Γ΄  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Η ίδια σειρά ασκήσεων με το πρώτο έτος ,στην μπάρα σε πιο πολύπλοκους συνδυασμούς.

ΚΕΝΤΡΟ

Τα ίδια με την πρώτη τάξη σε πιο απαιτητικούς συνδυασμούς. Στα πηδήματα οι συνδυασμοί γίνονται πιο σύνθετοι. Επί πλέον εισαγωγή των πηδημάτων σε κατευθύνσεις (μπαλονέ- μπαλότε).

Και στα μεσαία σισόν (δεξιά -αριστερά). Αντερ σακάτ και μπατερί.

Στην διαγώνιο ασαμπλέ αν-τουρνάλ, φουετέ και αντρέ λασσέ με μεγάλα γκράν ζετέ.

Για τα κορίτσια ποέντ βασικοί συνδυασμοί στη μπάρα και στο κέντρο.

ΥΛΗ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΧΟΡΟΥ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΤΕΧΝΙΚΗ

Στάση του σώματος (όρθια, παράλληλη, en dehors, καθιστή, αναγκαστική, ξαπλωτή)

Πάτημα – πέλμα

Κέντρο βάρους του σώματος, σχέση με τα άκρα, γείωση του σώματος

Αιώρηση και αναπνοή

Αφετηρίες

Κατευθυνόμενη οδηγία και διαδοχή

Πτώσεις, επίπεδα

Swings και στρέψεις στα τρία επίπεδα

Side, front curves, arches

Κεντρομόλος και φυγόκεντρος μετακίνηση

Αδράνεια / momentum

Ακροβατικοί διάδρομοι

Πηδήματα σε παράλληλη και en dehors θέση

Floor work

Traveling – across the room

Εκτέλεση χορογραφίας στον χώρο σε ομάδες

Stretching και αποθεραπεία σε ζευγάρια

Barre a Terre

Ομαδικό λεκτικό feedback, αυτό – αξιολόγηση

Αυτο-οργάνωση της ομάδας – κυκλικό συμμετοχικό ζέσταμα                                                    

Συμμετοχή σε σεμινάριο σύγχρονου χορού και αυτοσχεδιασμού

ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΣΥΝΘΕΣΗ

Ισορροπία – Αναπνοή – Αιώρηση – Μετακίνηση

Μετακίνηση σε σμήνος

Αδράνεια / momentum

Αφετηρίες και επίπεδα

Ταχύτητες

Μίμηση (ταυτόχρονη και με διαφορά φάσης/κανόνας)

Οδηγία από μέλος (ζευγάρια)

Body percussion

Αυτοσχεδιασμός με αντικείμενο

Αυτοσχεδιασμός με κλειστά μάτια

Αυτοσχεδιασμός με δυναμικές παύσεις

Ασκήσεις counter balance και ασκήσεις εμπιστοσύνης

Λαβές και σηκώματα σε μικρές και μεγάλες ομάδες

Σύνθεση μικρής χορογραφίας ελεύθερης κίνησης ή με θέμα σε μικρές και μεγάλες ομάδες

Αποδόμηση και ανασύνθεση χορογραφίας σε ομαδικές παραλλαγές

Ομαδική αυτόματη σύνθεση (Jam) - Δημιουργία ομαδικής παρουσίασης

ΥΛΗ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΧΟΡΟΥ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΤΕΧΝΙΚΗ

Στάση του σώματος (όρθια, παράλληλη, en dehors, καθιστή, αναγκαστική, ξαπλωτή)

Πάτημα – πέλμα

Κέντρο βάρους του σώματος, σχέση με τα άκρα, γείωση του σώματος

Αιώρηση και αναπνοή

Αφετηρίες

Κατευθυνόμενη οδηγία και διαδοχή

Πτώσεις, επίπεδα

Swings και στρέψεις στα τρία επίπεδα

Side, front curves, arches

Ακροβατικοί διάδρομοι

Πηδήματα σε παράλληλη και en dehors θέση

Floor work

Traveling – across the room

Εκτέλεση χορογραφίας στον χώρο σε ομάδες

Ομαδικό λεκτικό feedback, αυτό - αξιολόγηση

Αυτό-οργάνωση της ομάδας – κυκλικό συμμετοχικό ζέσταμα

Συμμετοχή σε σεμινάριο σύγχρονου χορού και αυτοσχεδιασμού

ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΣΥΝΘΕΣΗ

Αφετηρίες και επίπεδα

Staccatolegato

Μίμηση (ταυτόχρονη και με διαφορά φάσης/κανόνας)

Οδηγία από μέλος (ζευγάρια)

Αυτοσχεδιασμός με κλειστά μάτια

Αυτοσχεδιασμός με δυναμικές παύσεις

Ασκήσεις counter balance και ασκήσεις εμπιστοσύνης

Αποδόμηση και ανασύνθεση χορογραφίας σε ομαδικές παραλλαγές –

Δημιουργία ομαδικής παρουσίασης.

ΥΛΗ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΧΟΡΟΥ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΤΕΧΝΙΚΗ

Στάση του σώματος (όρθια, παράλληλη, en dehors, καθιστή, αναγκαστική, ξαπλωτή)

Πάτημα – πέλμα

Κέντρο βάρους του σώματος, σχέση με τα άκρα, γείωση του σώματος

Αιώρηση και αναπνοή

Αφετηρίες

Κατευθυνόμενη οδηγία και διαδοχή

Πτώσεις, επίπεδα

Swings και στρέψεις στα τρία επίπεδα

Side, front curves, arches

Κεντρομόλος και φυγόκεντρος μετακίνηση

Αδράνεια / momentum

Ακροβατικοί διάδρομοι

Πηδήματα σε παράλληλη και en dehors θέση

Floor work

Traveling – across the room

Εκτέλεση χορογραφίας στον χώρο σε ομάδες

Stretching και αποθεραπεία σε ζευγάρια

Barre a Terre

Ομαδικό λεκτικό feedback, αυτό - αξιολόγηση

Αυτό-οργάνωση της ομάδας – κυκλικό συμμετοχικό ζέσταμα

Συμμετοχή σε σεμινάριο σύγχρονου χορού και αυτοσχεδιασμού

ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΣΥΝΘΕΣΗ

Ισορροπία – Αναπνοή – Αιώρηση – Μετακίνηση

Μετακίνηση σε σμήνος

Αδράνεια / momentum

Αφετηρίες και επίπεδα

Σώμα και Χώρος / ευθείες – καμπύλες / άλλες αντιθέσεις

Απλά και σύνθετα μέτρα, τρίηχα

Ταχύτητες

Μίμηση (ταυτόχρονη και με διαφορά φάσης/κανόνας)

Οδηγία από μέλος (ζευγάρια)

Αυτοσχεδιασμός με μουσικό όργανο (Ήχος και χώρος)

Ασκήσεις counter balance και ασκήσεις εμπιστοσύνης

Λαβές και σηκώματα σε μικρές και μεγάλες ομάδες

Αυτοσχεδιασμός εξ’ επαφής σε ζευγάρια (Partnering)

Contact Improvisation

Σύνθεση μικρής χορογραφίας ελεύθερης κίνησης ή με θέμα σε μικρές και μεγάλες ομάδες

Αποδόμηση και ανασύνθεση χορογραφίας σε ομαδικές παραλλαγές

Ομαδική αυτόματη σύνθεση (Jam)

Δημιουργία ομαδικής παρουσίασης

ΥΛΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Τικ μονό (ποντιακός), Συρτός Καλαματιανός, Τσάμικος, Σούστα Κρήτης, Ζωναράδικος, Καρσιλαμάς.

ΥΛΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Συρτός στα τρία, Συρτός στα δύο, Καλαματιανός, Τσάμικος, Ζωναράδικος, Ικαριώτικος.

ΥΛΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Τικ διπλό, Πεντοζάλι, Χανιώτικος, Συρτός, Μπαϊντούσκα, Μαντηλάτος, Καρσιλαμάς.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

Πέρα από την τεχνική δίνεται πάντα σημασία στο φυσικό ταλέντο το ήθος, τον χαρακτήρα, την πρωτοβουλία, την καλλιτεχνική φύση, την ευαισθησία και αντίληψη, όπως και στην συμπεριφορά προς με τους άλλους, συμμαθητές και δασκάλους.

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΥΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΧΘΕΙΣΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΘΕΑΤΡΟΥ Α΄ Β΄ Γ΄  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 

ΜΑΘΗΜΑ: ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ

Μερικές από τις βασικές εστιάσεις   των θεατρικών ασκήσεων και του αυτοσχεδιασμού, είναι να βοηθήσουν τους μαθητές στην ανάληψη πρωτοβουλιών, στην ανάδειξη της εμπιστοσύνης, την αναγνώριση των ικανοτήτων, την παρατήρηση,   την διερεύνηση της συνεργασίας και της φαντασίας , να καλλιεργήσουν το σεβασμό και την αλληλεγγύη, αλλά και ως εργαλείο εμβάθυνσης στην προσέγγιση του θεατρικού ρόλου . Για τους παραπάνω λόγους οι μαθητές δούλεψαν πάνω σε ασκήσεις:   αυτοσυγκέντρωσης, συνεργασίας-επικοινωνίας, ήχου και ρυθμού, δράσης-αντίδρασης, χειρονομίας –κίνησης, οπτικών και ακουστικών ερεθισμάτων, ελέγχου της σωματικής έκφρασης κ.λπ.

Μέσω των αυτοσχεδιασμών   κλήθηκαν να προβληματιστούν πάνω σε θεματικές της σύγχρονης κοινωνικής πραγματικότητας και να ευαισθητοποιηθούν. Γι’ αυτόν το σκοπό επιλέχθηκαν   αυτοσχεδιασμοί με κοινωνικά θέματα όπως: σχολικός εκφοβισμός, ρατσισμός, φτώχεια, μετανάστευση κ.λπ. Παράλληλα όμως εργάστηκαν στην δραματοποιήσεις ποιημάτων από την ποιητική συλλογή «Τα ρω του έρωτα» ,του Οδυσσέα Ελύτη. Ακόμη εργάστηκαν στην δημιουργία θεατρικών ιστοριών στηριγμένες πάνω σε θεματικές έργων και εικαστικές δημιουργίες των ίδιων των παιδιών.

ΜΑΘΗΜΑ: ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ

Α’ ΤΑΞΗ

«’Όνειρο θερινής νύχτας» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, «Πρόταση γάμου» του Αντον Τσέχωφ               «Οι βλαβερές συνέπειες του καπνού» του Αντον Τσέχωφ, «Ο γυάλινος κόσμος» του Τενεσί Ουίλιαμς, «Η ψεύτρα» του Ζαν Κοκτώ.

Β’ ΤΑΞΗ

«Η αρκούδα» του Αντον Τσέχωφ, «’Όνειρο θερινής νύχτας» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ «Πρόταση γάμου» του Αντον Τσέχωφ, «Ο γυάλινος κόσμος» του Τενεσί Ουίλιαμς, Δραματοποίηση ραψωδιών από την «Οδύσσεια».

Γ’ ΤΑΞΗ

Αποσπάσματα από τα έργα: «Πλούτος» του Αριστοφάνη,   «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή, «Ελένη» του Ευριπίδη, «Υπηρέτης δύο αφεντάδων» του Κάρλο Γκολντόνι, «Ταρτούφος» του Μολιέρου, «Ricciolina» μονόλογος από commedia dell’ arte.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΥΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΧΘΕΙΣΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ Α΄ Β΄ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Α΄ ΤΑΞΗ

-          Εικαστική πράξη και έκφραση.

-           Γνωριμία με τα υλικά.

-           Μορφικά στοιχεία – Σημείο, Γραμμή, Σχήμα, Φόρμα.

-           Τέχνη και πολιτιστική κληνονομιά

-           Ζωγραφική από τα κεραμικά αγγεία της Γεωμετρική Τέχνης.

-           Θέματα από παρατήρηση

-          Ελεύθερο σχέδιο, αναλογίες, τόνος, φωτοσκίαση

-          Νεκρά φύση.

-           Πορτραίτο.

-           Θέματα από μνήμη – φαντασία.

-           Γραμμικό σχέδιο - διακοσμητικό μοτίβο.

Β΄ ΤΑΞΗ


- Έργο τέχνης και κοινωνικό πλαίσιο - εργασίες με μολύβι, κάρβουνο και χρώμα.
- Βασικές γνώσεις σχεδίου. Μελέτη του χώρου και της ανθρώπινης φιγούρας , δημιουργία έργων με μολύβι και ανάλυση τονικών διαβαθμίσεων πεντατονικής κλίμακας                                                                                                                                                                     - Εργαλεία της εικαστικής γλώσσας, εξερεύνηση διαφορετικών μορφικών δυνατοτήτων της εικαστικής επιφάνειας (πάστα, υφές).
- Αφηρημένη και Αφαιρετική τέχνη - φύλλο εργασίας και παραγωγή έργου μολύβι ή
χρώμα,                                                                                                                                                                       - Από την τοιχογραφία (μουραλισμό) στα
graffiti, έργα μεγάλης κλίμακας, μεταφορά
με κάναβο και δημιουργία πρωτότυπου εικαστικού έργου με κοινωνικό περιεχόμενο.                                 - Ο ρόλος και η σημασία των συμβόλων και του συμβολισμού στο έργο τέχνης.
- Μελέτη γλυπτικού έργου και σχεδιαστική απόδοση.                                                                                             - Προσωπογραφία - Δημιουργία σχεδίων με μολύβι και με χρώμα.
- Ιμπρεσιονισμός και δημιουργία πρωτότυπου έργου.                                                                                                                      - Σουρεαλισμός και δημιουργία έργου με υλικό της προτίμησης των μαθητών/τριών και σουρεαλιστική έκφραση (πρόσωπο ή τοπίο).

Γ΄ ΤΑΞΗ

  • Ατομικές εργασίες με μολύβι, κάρβουνο και χρώμα. σε μεγάλο χαρτί συνδυάζοντας ιδέες για τη δημιουργία μιας ιστορίας.
  • Δημιουργία έργων κοινωνικού προβληματισμού και ευαισθητοποίησης μέσω της εικαστικής μορφής. α. Οι μετανάστες β. Αντιπολεμικά έργα.
  • Βασικές γνώσεις σχεδίου - Σκίτσο τονικές διαβαθμίσεις - Χώρος και ανθρώπινη φιγούρα.
  • Εικαστική απόδοση σύνθεσης
  • Νεκρά φύση
  • Προτομή.
  • Ο ρόλος και η σημασία των συμβόλων και του συμβολισμού στο έργο τέχνης.

Ωράριο λειτουργίας

Έναρξη μαθημάτων: 8:25 π.μ.

Λήξη μαθημάτων: 14:50 μ.μ.

8 Διδακτικές ώρες

Στοιχεία Επικοινωνίας

Καλλιτεχνικό Σχολείο Κερατσινίου Δραπετσώνας
Ελ. Βενιζέλου 98, Κερατσίνι
Τ.Κ. 18755
Τηλ: 210 4613060, email: gymkallk@sch.gr
    
 

Σύνδεση διαχειριστή

Copyright © 2020 Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Κερατσινίου-Δραπετσώνας Rights Reserved.

Δημιουργία ιστοσελίδας: Καραγιαννοπούλου Ελισάβετ, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής